Categorie: Diverse

Cand apelezi la serviciile de inchiriere masini pentru evenimente?

inchiriere masini evenimente

Organizezi sau participi la un eveniment special, cum ar fi o nuntă, o petrecere sau o conferință? Atunci este important să ai în vedere toate aspectele necesare pentru a face ca evenimentul să fie memorabil, în sensul bun al cuvântului. 🙂 Unul dintre cele mai importante aspecte este transportul, iar recomandarea mea pentru tine este închirierea unei mașini pentru evenimente.

Închirierea unei mașini pentru evenimente este o idee strălucită, deoarece aceasta poate oferi confort și stil în drumul către și de la eveniment. Cu toate acestea, când trebuie să alegi o mașină pentru evenimente, calitatea și aspectul acesteia sunt esențiale.

Dacă esti în căutarea unei opțiuni de închiriere mașină pentru evenimente atunci ar trebui să iei în calcul închirierea unei mașini de epocă. Mașinile de epocă pot adăuga acel element clasic și sofisticat evenimentului tău și pot fi perfecte pentru fotografii.  Cu siguranță vei putea crea amintiri de neuitat.

Închiriere mașini evenimente – mașini de epocă

Când alegi o mașină de epocă pentru evenimente, este important să te asiguri că mașina este bine întreținută și că este în stare excelentă de funcționare. Eviți astfel orice probleme neplăcute atât în timpul evenimentului cât și după.

Închirierea unei mașini de epocă poate fi mai costisitoare decât închirierea unei mașini moderne, dar avantajele pot fi pe măsură. O mașină de epocă poate adăuga o notă de eleganță și stil evenimentului tau, iar fotografiile și amintirile vor fi cu siguranță de neuitat. Intervin aici să iți spun că M Events din Brașov oferă servicii de închiriere mașini evenimente la prețuri începând de la 250 €. Au o gamă variată de mașini de epocă și recenzii de 5 stele.

Citeste si „10 motive sa alegi o masina de epoca pentru nunta„.

În final nu-mi rămâne de spus decât că, dacă ești în căutarea unei opțiuni de transport în cadrul unui eveniment, atunci închirierea unei mașini de epocă poate fi o alegere excelentă. Cât pe ce să uit, serviciile de închiriere mașină evenimente pot fi cu sau fară șofer. 😉

Reglete preturi, profile port eticheta pentru rafturile magazinelor

reglete preturi

Farmacie, supermarket sau benzinărie: indiferent de domeniul de activitate, afacerea ta trebuie să se transforme într-o experiență plăcută pentru clienții ce-i pășesc pragul. Iar dacă nu știai, află că ochiul format al cumpărătorului sesizează, într-o clipă, șinele învechite sau lipsa etichetelor. Totuși, acest lucru nu trebuie să te sperie, căci, retailerul RMS (Retail Management Solutions) comercializează accesorii esențiale, printre care reglete prețuri.

Reglete prețuri pentru un magazin organizat

Și știu că vei fi de acord cu mine: în procesul de achiziție totul depinde de cost. Însă, „portița” care te poate determina să nu mai ții atât de mult cont, este redată de modul de prezentare, de afișare a prețului, promoției sau a unui produs în ofertă. Cu alte cuvinte: detaliile fac diferența, astfel că toți comercianții au înțeles importanța acestor reglete prețuri.

Am apelat la recomandările specialiștilor de la compania sus – menționată și așa am descoperit, prin intermediul magazinului online accesorii-magazine.ro, că există o multitudine de șine, adaptate tipurilor de raft. Ca un avantaj în plus, e important de menționat faptul că acestea se pliază atât pe cerințele magazinelor mici, cât și a celor de tip supermarket sau hipermerket.

Transparente sau colorate, realizate din PVC de înaltă calitate, profilele port etichetă sporesc vizibilitatea produselor la raft, putând fi adaptate unui număr nelimitat de suprafețe. Și încă ceva: sunt ieftine și foarte ușor de folosit!

Clasficare reghete preturi

Discuția nu poate fi închisă înainte de a face o scurtă clasificare, menită să te ajute în procesul de selecție.

  • Așadar, profilele universale cu bandă adezivă (profil adeziv transparent DBR, profil adeziv HE 39/1000 transparent, profil adeziv DBR transparent cu bandă adezivă de 19 mm) sunt ideale pentru rafturile metalice industriale.
  • Profilele mecanice (LS transparent, TE transparent, HSAC transparent) se potrivesc rafturilor comerciale de tip Modern Expo, Tego, Eden sau Kifato.
  • Rafturile din lemn sau sticlă solidă solicită profil adeziv HE transparent sau GLS transparent.
  • Profilele DRA, KE transparent, KUL transparent se montează pe rafturi tip grilaj din sârmă și coșuri din sârmă.
  • Iar pentru cârlige distingem profilele portetichetă DRA și port etichetă cu buzunar.
  • Și să nu uităm de banda decor PVC utilizată prin inserarea în toate modelele de reglete prețuri.

Investește inteligent în imaginea magazinului tău, iar clienții vor deveni fideli!

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, specialiști în arhivarea și conservarea documentelor

depozitare documente

Managementul performant al arhivei a devenit un subiect intens abordat în ultimii ani, datorită reglementărilor legale impuse de Arhivele Naționale. Întrucât orice persoană juridică ce creează documente are și obligația de conservare a acestora pe anumite perioade de timp, iată-ne în fața unei alegeri: arhivarea la sediu sau externalizarea fondului de date către o companie specializată? Cu siguranță, o astfel de decizie va fi luată corect doar dacă se conștientizează beneficiile arhivării.

Și dacă acum 15 ani, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare își începea activitatea cu scopul precis de a susține companiile și instituțiile din țară în procesul de organizare a arhivei, astăzi, experiența acumulată și viziunea de personalizare a soluțiilor, pliate pe cerințele clienților, au determinat compania să investească în educarea firmelor pe teme legate de eficientizarea activității de arhivare.

Articol recent: SDA- Servicii de Depozitare și Arhivare în Topul Național al Firmelor

Astfel, în perioada 9 – 11 decembrie 2022, SDA Servicii de Depozitare și Arhivare s-a alăturat grupului de consultanță în afaceri Rentrop & Straton, în calitate de partener la Seminarul Național de Fiscalitate și Contabilitate, precum și Seminarul Național de Legislația Muncii, ambele desfășurate în Poiana Brașov.

Acolo, experți din domeniile financiar – contabil și resurse umane au primit informații prețioase ce vizau ultimele noutăți legislative referitoare la conservarea documentelor și beneficiile arhivării.

Prezentările lectorilor au pus accent pe avantajele obținute în urma externalizării fondului arhivistic către o entitate specializată. S-a făcut așadar referire la:
✅optimizarea utilizării spațiului și a costurilor legate de depozitarea actelor
✅eficientizarea timpului de lucru al angajaților
✅securitatea informației
✅accesul facil la documente
✅consultanță pentru alegerea pachetului de servicii potrivit.

Mai mult decât atât, specialiștii SDA- Servicii de Depozitare și Arhivare au reușit să aducă în lumină Ghidul actualizat „Cum faci economii optimizând activitatea de arhivare?” prin intermediul căruia se evidențiază alternative de lucru cu impact pozitiv asupra eficienței și profitabilității companiei.

Principalele subiecte abordate fac referire la:
✅Ce prevede legislația actuală legată de arhivare și termenele de păstrare?
✅Care sunt costurile reale ale arhivării la nivel intern?
✅Cum puteți eficientiza activitatea de arhivare?
✅Ce presupune evaluare gratuită a arhivei și conturarea unei soluții personalizate?
✅Ce implică distrugerea confidențială a documentelor?

Aplicat corect, managementul performant al arhivei poate aduce economii de până la 40% în bugetul arhivării.

În consecință, niciodată nu este prea târziu să vă bucurați de beneficiile arhivării: SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare continuă și în 2023 să fie alături de partenerii și colaboratorii săi.

SDA- Servicii de Depozitare și Arhivare în Topul Național al Firmelor

arhivare

Considerat reper al performanței în afaceri, Topul Național al Firmelor – Faza Județeană a devenit punct de întâlnire al celor mai importanți oameni de afaceri cu putere de decizie din Brașov. În ciuda dificultăților apărute în mediul economic, Camera de Comerț și Industrie, alături de partenerii săi, organizează anual un astfel de eveniment, cu scopul de a felicita eforturile susținute în companiile din județ. Categoria „activități ale bibliotecilor și arhivelor” a fost detașat câștigată de SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, grație profesionalismului în servicii de arhivare documente.

Locul I nu este însă întâmplător, căci, dincolo de aprecierea tuturor, stau peste 15 ani de muncă și pregătire continuă. Lider de piață atunci când vine vorba despre implementarea unui management eficient al arhivei, compania este cunoscută grație experienței și deschiderii pentru soluții personalizate de arhivare documente.

Vezi și „SDA îmbunătățește și extinde serviciile pentru clienți„.

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu activitatea SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare, consider important de punctat câteva elemente esențiale. Așadar, compania cu capital integral românesc operează la nivel național și se mândrește cu clienți (atât multinaționale cât și firme antreprenoriale autohtone) din domenii precum: financiar – bancar, farma, automotive, lanțuri de retail sau producție.

Sigur că astfel de parteneriate nu ar fi fost de succes dacă nu s-ar fi conștientizat avantajele implicite.

Prin urmare, cei care au ales să apeleze la serviciile de specialitate privind procesul de arhivare acte au descoperit importanța:
✅optimizării spațiului și a costurilor legate de depozitarea arhivei
✅consilierii în alegerea pachetului de servicii potrivit
✅eficientizării timpului de lucru al angajaților
siguranței fizice a documentelor, precum și accesului rapid la toate informațiile.
✅optimizării logistice datorită depozitelor de arhivă din București și Brașov.

Să reținem, în concluzie că, prin pasiune și perseverență, SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare și-a respectat angajamentul la excelență. Încrederea acordată de către angajați, clienți și parteneri confirmă o dată în plus împlinirea misiunii.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare continuă povestea și în 2023!

Inchiriere auto Galati, servicii de rent a car profesionsite

inchiriere auto Galati

Indiferent daca calatoriti pentru petrecerea timpului liber sau mergeti la urmatoarea intalnire cu clientii, inchirierea unei masini este cel mai confortabil mod de transport. Cu Gio Rent beneficiati de servicii inchiriere auto Galati pe care va puteti baza.

Intrucat vehiculele lor sunt supuse unor controale constante de catre companiile de inchirieri auto, veti avea increderea de a conduce orice masina inchiriata. Asta inseamna ca nu va trebui sa va faceti griji ca va aparea o defectiune neprevazuta. Sa ne imaginam acum ca masina inchiriata a fost subiectul unui incident neplacut. Prin servicii inchiriere auto Galati veti fi scutit de batai de cap suplimentare. Asistenta 24/7 inseamna ca este cineva disponibil pentru a va inlocui masina inchiriata cu o alta si vor prelua ei restul demersurilor.

In plus, cu o masina achizitionata, parcurgerea pe distante lungi este adesea sinonima cu nelinistea. Intotdeauna ne gandim la kilometraj si la uzura masinii. Si daca va ganditi sa calatoriti cu masina in timpul vacantei, cine vrea sa se mai gandeasca la kilometraj? Daca optati pentru o agentie de inchiriere auto, acest aspect nu va mai fi o problema. Puteti parcurge orice distanta doriti fara nici o grija.

Rent a car Galati✅Gio Rent

Venind vorba de vacante, ce se intampla cand vrem sa folosim masina in concediu, insa destinatia dorita este la mare distanta? In aceste cazuri, inchirierea auto este, din nou, alegerea ideala. Daca va ganditi la o vacanta in Romania, puteti inchiria un autoturism din flota disponibila iar Gio Rent il aduce la dumneavoastra. Nu va trebui sa depindeti de autobuze, trenuri sau alte mijloace de transport supuse programelor si limitate in sfera lor geografica.

Inchirierile auto va permit sa alegeti vehiculul in functie de nevoile specifice pe care le aveti. Fie ca plecati cu familia si aveti nevoie de o masina mai mare, sau o masina de teren pentru drumurile anevoioase, o firma specializata va poate ajuta. De ce sa nu incercati sa conduceti o masina 4x4pentru a va bucura de experiente off-road? Acum aveti optiunea de a testa o gama larga de masini la un pret avantajos cu servicii inchirieri auto Galati.

Hidrofoare Grundfos – soluții de pompare a apei

hidrofoare Grundfos

Apa înseamnă viață, iar experții de la Grundfos au conștientizat importanța, alegând să ne ofere soluții inteligente de pompare a acesteia. Când vine vorba despre hidrofoare Grundfos este necesar să înțelegem că selectarea celui mai bun model nu se poate face fără o minimă documentare, în special dacă nu știm cu exactitate ce ni se potrivește. Apoi, specialiștii recomandă achiziționarea unei pompe hidrofor atunci când se dorește ridicarea presiunii apei în casă.

Ce este un hidofor? Cum acționează hidrofoarele Grundfos?

Dacă nu știi încă ce face un hidrofor, când ai nevoie de el și ce avantaje oferă, fă-te comod și citește până la final: subiectul de astăzi e și pentru tine!

Așa cum spuneam, există situații în care apa curentă nu este disponibilă, astfel încât folosirea fântânilor devine soluția salvatoare, iar prin pompare, se poate face alimentarea casei.

Noile modele de hidrofoare de la Grundfos economisesc energie

Cele mai bune hidrofoare Grundfos funcționează fără probleme mulți ani de zile și se disting prin capacitatea de a aduce apa de la sursa dorită (fântână, puț sau chiar un rezervor) și de la adâncime maximă – 8 metri.

Cât despre avantaje, evidențiez cu prioritate:
✅îmbunătățirea presiunii apei
✅ușurința în montare
✅funcționarea silențioasă, cu electronică inteligentă
✅posibilitatea de stocare a apei în vasul de expansiune.

Și pentru a-mi duce misiunea la bun sfârșit, închei prin a-ți oferi un ghid de achiziție, bazat pe criteriile de care să ții cont dacă achiziționezi unul dintre modelele de hidrofoare Grundfos.

Hidrofor Grundfos, pompa de apa inteligenta

Prin urmare, cere informații despre motor, căci o putere mai mare înseamnă abilitate mai bună de pompare a apei la adâncimi mai mari și, în același timp, cantități pe măsură. La fel de important este:
✅filtrul (pentru a evita neplăcerile atunci când trage apa murdară)
✅rezervorul (datorită capacității de a stoca o anumită cantitate de apa, permite pompei să funcționeze doar când este nevoie)
✅presostatul care reglează funcționarea pompei și oprește hidroforul când sursa de apă este epuizată.

Simte satisfacția lucrului bine făcut!

Cosuri de cumparaturi si trollere pentru cumparaturi, vitale in retail

trollere cumparaturi

Ne plce confortul si il consideram firesc, inclusiv la cumparaturi. Iata de ce modernele trollere pentru comparaturi sau usoarele cosuri pentru cumparaturi au devenit de nelipsit din orice magazin, indiferent de marime. Vanzarea cu amanuntul impune cosuri de cumparaturi, trollere pentru cumparaturi si carucioare pentru cumparaturi.

Cosuri de cumparaturi de tip troller

Vitale pentru orice unitate comerciala care activeaza in domeniu al retailului, cosurile de cumparaturi de tip troller sunt orientate catre confortul maxim al cumparatorului. Usor de tras sau de impins, un troller pentru cumparaturi transforma cumparaturile intr-o experienta placuta.

troller cumparaturi pret

Troller de cumparaturi incapator, eficient si comod distribuit de www.accesorii-magazine.ro

Pe roti, acestea sunt usor de manevrat si nu sunt la fel de voluminoase in comparatie cu un carucuior pentru cumparaturi. In plus, chiar si atunci atunci cand ai o cantitate mai grea de produse, nu vei simti disconfort. Cosurile de cumparaturi pe roti incurajeaza astfel clientii sa se avante la cumparaturi fara grija durerilor de maini provocate de cun cos cu manere prea incarcat.

Succesul afacerilor in retail este influentat de cosuri si trollere pentru cumparaturi

Am depasit cu multi ani in urma cumparaturile care se puteau transporta intr-un cos de cumparaturi cu maner. Din lipsa de timp si din comoditate, prefer sa merg mai rar la cumparaturi si sa ma aprovizionez cu mai multe produse odata. Astfel, in retail s-au impus trolerele de cumparaturi in favoarea cosurilor de cumparaturi cu maner care sunt ideale pentru cumparaturile zilnice.

Un manager de magazin orientat catre succes se va asigura ca are suficiente cosuri si de marimi diferire. De asemenea, din punct de vedere al clientului, ceea ce si sunt, le atrag mereu atentia managerilor de magazine asupra starii in care se afla cosurile de cumparaturi. Detest cosurile insalubre, murdare, cu roti stricate sau cu manere rupte.

Felul in care arata cosurile de cumparaturi si trollerele pentru cumparaturi infuenteaza vanzarile si fidelitatea clientilor.

Acestea fiind spuse, iti las AICI un link de unde te poti aproviziona cu cosuri si trollere pentru cumparaturi in conditii excelente de pret, livrare si bineinteles, CALITATE.

INTO DUST – povesti reale despre apa si necesitatea unor pompe de apa si a unor solutii pentru criza globala

pompe de apa si filmul into dust

Care este legatura dintre pompe de apa si filmul INTO DUST? Simplu, amandoua lupta impotriva crizei de apa, pun accent pe o constientizare la nivel global a problemelor cu care se confrunta societatea si pe solutiile disponobile chiar si comunitatilor sarace pentru a avea acces la apa curata si sigura.

Mai exact, fundatia Grundfos condusa de Poul Due Jensen, inca din 1975 si-a canalizat eforturile pentru a veni cu solutii reale la probleme reale, si anume, accesul la apa pentru cele mai defavorizate sau sarace comunitati din lume.

Iata ce a declarat directorul executiv al Fundatiei Grundfos la lansarea filmului.: „În vreme ce lumea se confruntă cu provocări tot mai mari ale apei, este important pentru noi să evidențiem această criză. Soluții durabile care pot ajuta la atenuarea crizei apei există – dacă lucrăm împreună, putem face o diferență pozitivă în întreaga lume. Trebuie să creștem gradul de conștientizare cât mai larg posibil și să acționăm rapid.”

Pompe de apa pentru ca:

Grundfos este unul din cei mai mari producatori de pompe de apa din lume. Zi de zi, compania se implica pentru:

  • a descoperi noi solutii pentru fiabilitatea si reducerea consumului energetic la toata gama de pompe de apa produsa;
  • a reduce emisiile de carbon din atmosfera;
  • a ajuta comunitatile sarace sa aiba acces la apa potabila.

Vezi si articolul „Grundfos, pompe cu aplicabilitate în orice industrie”.

Probleme pe care filmul INTO DUST le ridica la fileu:

  • criza de apa dulce generata de dispatitia lacurilor de apa sau a unor rauri de care depindeau comunitati intregi
  • sistemul invechit al distributiei urbane de apa (nu pot sa nu ma abtin sa intreb cand s-a spart ultima teava de apa de pe strada ta?!)
  • terorismul legat de apa (iti recomand sa vezi documentarele realizate de National Geografic referitoare la culturile de avocado din Mexic si vei intelege de ce am folosit cuvantul „terorism”)
  • secetele si cresterea exponentiala a deseturilor (aici intra si frumoasa Californie in vizor)
  • probleme legate de migratia oamenilor in cautarea unor zone propice traiului zilnic fara grija apei.

Vezi si articolul Noile modele de hidrofoare de la Grundfos economisesc energie.

In incheiere nu pot decat sa recomand inlocuirea vechilor pompe de apa cu unele noi care economisesc atat enrgie cat si apa. Mai multe detalii afli de la specialistii Grundfos Romania: 0745 189 529

Sisteme de etichetare la raft de la RMS

sisteme etichetare la raft

Indiferent de nevoile de promovare și afișare ale afacerii tale, întotdeauna vei găsi o varietate de accesorii care pot contribui la eficientizarea activității pe care o desfășori. Discutând deunăzi cu o prietenă de ale mele ce lucrează într-un hipermarket, am fost surprinsă să descopăr multitudinea de sisteme de etichetare la raft. Tot de la ea am aflat de compania SC Retail & Management Solutions SRL ce are ca obiect de activitate importul și distribuția de accesorii rafturi metalice, accesorii supermarket, coșuri autoservire, cărucioare, sisteme se expunere, sisteme de acces și dirijare client, tehnică de frig, proiectare și amenajare magazine.

Cosuri de cumparaturi pentru cresterea vanzarilor

Oferta de sisteme de etichetare la raft este diversă, așa încât fiecare magazin are libertatea să evidențieze produsele într-o manieră cât mai plăcută ochiului cumpărătorului.

Distingem astfel sisteme port etichete transparente, colorate, din plastic sau PVC, puse în valoare cu ajutorul etichetelor PVC și a markerelor lichide cu cretă. Includem aici: sisteme cu clemă, cu talpă, cu țepușă, semnalizare la raft, sisteme cilindrice pentru mezeluri, casete preț.

Ce faci însă când vrei să captezi atenția cumpărătorului și să crești vânzările?

Optezi pentru profile port etichete preț din PVC, în ideea de a transmite informații legate de produse aflate în ofertă, promoții sau prețuri. Transparente ori colorate astfel de sisteme de etichetare la raft sporesc vizibilitatea produselor: profile universale cu bandă dublă adezivă, profile mecanice pentru rafturi comerciale, profile pentru rafturi din lemn sau sticlă, profile preț cu fixare pe rafturi tip grilaj din sârmă și coșuri din sârmă, profile pentru cârlige, bandă decor pentru profile.

Solutii pentru magazine, etichetare si sisteme expunere la raft

Prin urmare, accesează serviciile companiei Retail and Management Solutions atunci când organizezi o campanie publicitară. Profesioniști în domeniu, aceștia îți vor oferi o soluție pliată pe profilul tău.

Nu mai sta pe gânduri: mergi și discută despre proiectul la care lucrezi și impreună veți agrea sisteme de etichetare la raft adaptate promoției, cât mai vizibile cu putință.

Cum poate reduce costurile o solutie eficienta de arhivare a documentelor?

economii cu servicii de arhivare si depozitare

Mangementul performant al arhivei, atunci cand este implementat in baza unei solutii personalizate poate aduce economii de pana la 40% in bugetul destinat arhivarii si beneficii considerabile pentru creatorul de documente.

Studiu de caz – arhivare si depozitare

Ca si studiu de caz, prezentam in continuare, rezultatele si detaliile unui proiect complex de depozitare si arhivare derulat de echipa SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare pentru o companie multinationala din Sibiu, situata in top 10 furnizori de subansamble electrice pentru industria auto la nivel national.

In urma analizei situatiei de la sediul partenerului si a evaluarii arhivei, specialistii SDA -Servicii de Depozitare și Arhivare au elaborat o solutie personalizata care a implicat:

  • Preluarea cu mijoace auto proprii, monitorizarea prin GPS a unei cantitati de peste 800 ML arhiva
  • Prelucrarea documentelor prin ordonare pe departament, tipologie si cronologie
  • Depozitarea in depozitul propriu al SDA – Servicii de Depozitare si Arhivare – dotat cu sisteme inovative de securitate și supraveghere video – a arhivei fizice a companiei, rezultate din procesul de prelucrare; respectiv circa 600 ML documente, introduse in peste 1800 de cutii specializate de arhivare;
  • Selectionarea conform Legii a circa 200 ML de documente cu termen de pastrare expirat
  • Scanarea profesionala a peste 150.000 de file si indexarea digitala – la solicitarea beneficiarului – a 65.000 de fisiere aferente dosarelor de personal

Implementarea solutiei performante de management al arhivei s-a concretizat imediat in economii substantiale de timp și bani pentru compania din domeniul automotive:

  • Eliberarea unui spatiu de aproximativ 100 mp din incinta cladirii administrative, avand ca efect direct optimizarea costurilor aferente spatiului respectiv, acestuia fiindu-i alocata o destinatie productiva.
  • Eficientizarea timpului de lucru al angajatilor prin scurtarea perioadei necesare identificarii si consultarii informatiilor din arhiva (un exemplu concret il reprezinta identificarea, scanarea și transmiterea a 42 de facturi din perioada 2017-2018, insotite de documente anexa, in termen de 24 de ore)
  • Rapiditate si siguranta in accesarea la distanta a documentelor de personal prin configurarea unei solutii customizate de arhivare electronică. Proiectul digital a constat in scanarea si conversia digitala a documentelor, folosind cele mai noi tehnologii ICR (Intelligent Character Recognition) si indexarea fisierelor dupa un algoritm special astfel incat baza de date a personalului sa fie gestionata si accesata la nivel central pentru toate entitatile companiei multinationale

Enumeram mai jos doar cateva din beneficiile unui parteneriat cu SDA – Servicii de Depozitare si Arhivare, companie cu peste 15 ani de experienta in managementul profesional al arhivei:

  • optimizarea utilizarii spatiului si a costurilor legate de depozitarea arhivei
  • consultanta pentru alegerea pachetului de servicii potrivit
  • optimizarea timpului de lucru al angajatilor
  • siguranta fizica a documentelor, accesul facil si rapid la documente
  • optimizarea logistica datorita depozitelor de arhiva localizate in centrul Romaniei: Bucuresti si Brasov

Acum puteti afla totul despre eficientizarea arhivarii in Noul Ghid Gratuit „Cum faci economii optimizand activitatea de arhivare?