Categorie: Constructii

Aspecte care influenteaza vanzarea-cumpararea unui apartament

Aspecte care influenteaza vanzarea-cumpararea unui apartament

Cand vrei sa cumperi un apartament nou te lovesti de o multime de factori de care poate ai auzit razant, dat nu au intrat in raza ta de actiune sau de studiu.

Unul din ele este certificatul de audit energetic. Desi are un caracter informativ, bucata asta de hartie poate afecta pretul de vanzare-cumparare al unui apartament.  Si un chirias poate cere de la proprietar un astfel de certificat, in ideea in care vrea sa estimeze costurile pe care le va avea cu incalzirea apartamentului sau a cladirii pe timp de iarna.

Un alt aspect tine de facilitatile zonei. Este important pentru cei mai multi dintre noi sa avem in apropiere magazine, spitale, scoli, gradinite, parcuri samd. Sa nu radeti, dar am intalnit oameni care erau interesati si de cea mai apropiata statie de distibutie carburanti. Pentru cei care circula doar cu masina personala, acest aspect poate fi important.

Amenajarile interioare din apartament sunt un alt factor care infuenteaza pretul. Cand te horatasti sa cauti vanzare mochete sau covoare PVC, tine cont de faptul ca gusturile difera. Cu cat modelele alese sunt mai simple si mai armoniose, cu atat cresc sansele de vanzare. Cauta pardoseli simple, frumoase si usor de intretinuit.

Reabilitarile aduse locuintelor sunt un plus. Daca vrei sa faci o lucrare de aploare, nu uita, poti apela la masinile de tencuit. Sapele mecanizate sau tencuiala mecanizata inseamna timp redus de lucru, consum mai mic de material si de resurse.

Reabilitarile, chiar daca cresc pretul de vanzare al imobilului, il fac justificat.

Sunt multe aspecte de care vanzatorii si cumparatorii tin cont. Azi am punctat doar cateva, asa cum v-am obisnuit, scurt si la obiect.

De ce costa o basculanta cu pamant mai mult de 500 lei?

transport pamant ilfov

O stiti pe aia cu „Nevoia te invata”? Credeti ca eu am ajuns sa cunosc preturile pentru transport pamant Bucuresti din plictiseala? Mi-ar placea sa am atat de mult timp liber…

Toata lumea s-a orientat catre bio, eco si natural. Nu pot sa spun ca ceea ce consum se incadreaza in tiparul de mai sus, dar atunci cand am ocazia sa cumpar produse cat mai aproape de ceea ce ar trebui sa fie, o fac.

Ma loveste inspiratia intr-o zi si o idee incepe sa isi faca culcus in mintea si in inima mea. O bucata de teren pe langa Bucuresti ar fi ideala pentru gratare si cateva plante cultivate si ingrijite de mana mea.

Sa nu va ganditi ca ma apuc de agricultura. Pana si cei mai dragi dintre prieteni ar fi sceptici la ideea ca eu as avea vreo inclinatie catre acest domeniu. Niste capsuni, niste rosii, ceva ardei si 2-3 fire de ceapa vor fi toata gradina mea. Cat sa am din ce face o salata proaspata…

Nu va spun cat am cautat teren si cat m-a costat. Daca raportez la cat costa metrul patrat pe langa cat a platit mama pe locul de veci, a fost un chilipir. 🙂

Cum terenul nu este tocmai propice pentru agricultura, primesc sfaturi de la cei dragi in directia buna. Trebuie sa achizitionez cateva tone de pamant vegetal pentru a-mi amenaja  terenul.

Unde gasesc pamant vegetal sau de umplutura in Bucuresti, Ilfov sau apropiere?

Pamant de flori am mai luat eu de la magazinele de bricolaj, dar mie imi trebuie cateva masini bune. Un prieten m-a ajutat cu un calcul si asa m-am luminat ca am nevoie de cel putin 3-4 basculante de 18 sau de 14 mc de pamant.

Raspunsul clar a venit de pe internet. Am gasit multe firme care se ocupa cu astfel de transporturi, nici prin cap nu imi trecuse ca e o afacere treaba asta. Cand am aflat preturile, am ramas cu gura cascata la propriu.

Cat costa un  transportul de pamant vegetal in zona Bucuresti sau Ilfov?

Greu de crezut la prima vedere, dar preturile pornesc de la 450-500 de lei per transport. Daca la inceput mi s-a parut mult, o doamna de la firma cu care am incheiat contractul de prestari servicii, a fost draguta si m-a lamurit:

  • camionul trebuie sa se deplaseze gol la locul de incarcare;
  • e nevoie de un excavator care sa incarce pamantul;
  • deja au fost implicati 2 oameni, soferul de camion si cel care manevreaza excavatorul;
  • camionul transporta pamantul la destinatie;
  • camionul trebuie sa se si intoarca la sediu.

Acum, ca a pus problema asa, am inteles si eu cum sta treaba asta cu trasportul de pamant. Daca inainte mi se parea mare, acum mi se pare justificat. Astea fiind spuse, va anunt cu mandrie ca am pus si primele mele rasaduri.

 

 

4 lucruri banale care au schimbat lumea

benzi transportoare, seminee, colectarea selectiva a gunoiului, etichetele in rola

In jurul nostru zi de zi se inventeaza lucruri, se imbunatatesc sisteme si se concep noi instalatii care ajuta intr-o industrie sau chiar mai multe. Robotii iau locul oamenilor care trec la butoane, care nu mai trebuie sa faca munci grele, ci doar sa supervizeze.

Eu sunt un mare fan al emisiunii „Haw is made” si ma minunez de capacitatea oamenilor de a crea roboti si utilaje care sa produca la scara industriala, care sa transporte sute sau chiar mii de produse in cateva minute, care sa fie capabile de finete.

1.Benzi transportoare

Cred ca una din cele mai mari realizari ale secolelor 20 si 21 sunt benzile transportoare. Produsele din ciclul de fabricatie se pot „plimba” chiar si cativa kilometri, timp in care asupra lor se efectueaza diverse operatii. Produsele trec prin mai multe etape fara a fi nevoie sa fie mutate, sa fie stivuite, depozitate, etc.

Benzile transportoare pot fi si de nivel macro, pot transporta obiecte mari, pamant din excavatii, pietris, cereale etc.

2. Cosuri de fum si seminee

Nu stiu despre voi dar eu nu suport frigul. Probabil asta este si motivul pentru care m-am nascut intr-o epoca in care casele sunt incalzire fix la temperatura dorita.

Constructia de cosuri de fum si de seminee a fost dusa la un alt nivel. Pe langa factorul functional (evacuarea fumului si a gazelor de ardere) cosurile de fum s-au transformat in obiecte decorative ale caselor.

Ati vazut voi vreo scena romantica care sa nu se petreaca langa semineu? Semineele sunt la fel de romantice ca intotdeauna, sunt piese de design si aduc incaperilor un farmec aparte.  Si ce ma bucura si mai mult este ca avem in tara producatori de seminee si cosuri de fum profesionale.

2. Colectarea deseurilor

Producem tone de gunoi, munti intregi. Niciodata in istoia omenirii nu cred ca ne fi confruntat cu o situatie asemanatoare. Cu cat gradul de confort creste, cu atat producem mai mult gunoi, mai multe deseuri.

Colectarea de deseuri reciclabile nu doar ca este un lucru banal, dar a dat posibilitatea „gunoaielor” de a deveni materie prima pentru alte produse. Pe langa faptul ca salveaza planeta de tone de gunoi, trebuie sa salutam ideea de a recicla si de a salva macar o parte din resursele naturale.

Deseurile reciclabile, pe langa faptul ca pot fi reutilizate, reprezinta o afacere cu multe cifre.

4. Etichetele autocolante in role

Ca ambalajul vinde nu mai este nici un secret. Cu cat este mai personalizat, cu atat produsul tau se va brendui de la sine. Un alt criteriu care s-a facut remarcat este eticheta. Etichetele autocolante in role au ajutat enorm la diferentierea produselor.

Etichetele in rola, usor de aplicat pe produs, au devenit repede preferatele producatorilor. A fost lesne de inteles ca eticheta personalizata este parte din marketing si va produce nu doar efecte vizuale, va aduce o crestere a vanzarilor.

In articolul de azi v-am prezentat 4 lucruri banale care au schimbat lumea. Sunt atat de comune ca de cele mai multe ori nici nu suntem constienti de utilitatea lor si de revolutia pe care au produs-o.

Revenim curand cu noi episoade.

Demolari, mituri si adevaruri

demolari si excavatii bucuresti

Orasele se exting, se transforma, se adapteaza noilor cerinte de confort si siguranta. Cu parere de rau, unori este necesar sa apelam la servicii de demolari pentru ca unele cladiri devin un adevarat pericol pentru viata oamenilor din Bucuresti sau din orice oras din tara sau, pur si simplu,  pentru ca lucrarile de reabilitare ar depasi cu mult lucrarile de noi constructii.

Nu este o crima sa demolezi

De cele mai multe ori, cuvantul „demolare” atrage recenzii negative, este egal cu distrugerea. Asta poate si din cauza demolarilor din timpul „epocii de aur” in care multe cladiri si biserici cu importanta istorica si arhitecturala au fost rase de pe fata pamantului peste noapte (unele au avut noroc si au fost mutate!).

Am ajuns la o anumite maturitate sociala care ar trebui sa impiedice astfel de dezastre. Trebuie sa fim constienti ca uneori este nevoie sa renuntam la anumite cladiri daca nu mai exista sansa realbilitarii sau daca starea de degradare este mult prea avansata. Daca nu mai putem face nimic pentru ele, nu este un motiv sa asteptam ca timpul sa le transforme in praf.

Putem interveni acolo unde este nevoie si apela la demolari controlate pentru a repune in circuit un teren care poate fi valorificat.

Cele doua motive majore pentru o demolare sunt:

  • siguranta publica
  • nevoia de spatiu

Demolarea controlata necesita experienta

Sa demolezi este nevoie de cunostinte de structura si rezistenta. In timpul procesului de daramare a unei constructii trebuie sa produci cat mai putine pagube: praf, moloz imprastiat, distrugerea spatiului imprejmuit, imprastiere de azbest (substanta interzisa azi in constructii ).

Demolarea cuprinde si indepartarea fundatiei.  Daca nu este vizibila, nu inseamna ca nu exista. 🙂 Operatiunea se face prin lucrari de excavatii cu utilaje de mare putere.

Reciclarea si refolosirea materialului din demolari

Cele mai multe cladiri sunt realizate din beton. Betonul si fierul de legatura din acesta pot fi reciclate si folsite in lucrari de asfaltari si in lucrari de fundatii.

Scheletele metalice pot fi demontate piesa cu piesa precum un lego si refolosite. Daca au suferit degradari, atunci pot si domolate controlat. Fierul poate si revalorificat in proportie de 100%.

Demolarea este un pas catre reconstructie

In locul unei cladiri care se darama oricum,  se poate construi una noua, sau, de ce nu, un parc sau un loc de joaca, un cinematograf, orice. In orase este mereu nevoie de spatiu, de noutate, de confort si curatenie.

Demolarea nu este un lucru rau, poate fi o solutie salvatoare.

Aveti recomandari pentru o firma de demolari si excavatii?

demolari Bucuresti

Nu stiu cum este in alte orase, dar in Bucuresti este greu de cele mai multe ori sa faci alegerea potrivita. Daca cauti pe internet o firma de demolari si excavatii Bucuresti o sa ramai interzis: sute de anunturi!

Cum alegi? Cum triezi informatia astfel incat sa faci alegerea potrivita? Care sunt criteriile care stau la baza deciziei?

1. Recomandari pentru demolari si excavatii de la straini

Grupurile! Nu stiu cand s-a lansat moda asta cu grupurile pe retelele de socializare, dar exista. Exista grupuri cu specific de activitate, grupuri cu intindere regionala, grupuri cu interese comune, grupuri pentru orice.

Daca intri pe un astfel de grup din Bucuresti si ii rogi pe membri sa iti recomande societati cu care au colaborat in vederea de lucrari de demolari, vei primi sute de raspunsuri. Cum stii ca  respectivii recomanda o firma cu care chiar au colaborat sau e vorba doar de prietenie?

Nu ai cum… Poti lua 3-5 recomandari si apoi sa cauti recenzii dupa numele firmei sau dupa numarul de telefon.

2. Intreaba un prieten

Poate printre cunostintele sau prietenii tai exista persoane care au avut nevoie de servicii de excavatii sau demolari si atunci poti avea parte de o recomandare sincera. Poti sa iti faci macar o idee cu privire la seriozitatea firmei prestatoare de servicii.

3. Vechimea pe piata

Vechimea unei firme ar trebui sa insemne ceva. Nu poti rezista daca nu esti serios, daca nu oferi servicii calitative. In plus, vechimea ar trebui sa fie echivalenta cu acumularea de experienta.

4. Suna! Trimite mailuri! Cere oferte detaliate!

Nu lasa nici un detaliu din ceea ce te intereseaza sa scape nespecificat. Daca nu intrebi, colaboratorul tau nu are cum sa iti raspunda:

  • ce utilaje detin?
  • pretul este per lucrare sau se aplica un tarif pe ora?
  • ce se intampla cu molozul sau pamantul excavat, ofera si servicii de transport?
  • in cat timp preconizeaza ca vor termina lucrarile?
  • mai sunt servicii pe care le ofera si care iti pot fi de folos (cu cat achizitionezi mai multe servicii dintr-un loc cu atat cresc si sansele de a negocia pretul!)?

5. Pret sau calitate?

Pretul cel mai mare nu inseamna calitatea cea mai buna asa cum pretul cel mai mic nu inseamna proasta calitate. Pe net gasesti si preturi ale serviciilor de excavare sau al serviciilor de demolare si chiar daca sunt orientative, tot poti sa iti faci o idee.

Recomandarile pe care e vei primi pentru servicii de demolari Bucuresti pot fi calde (de la prieteni) sau reci ( de la cei care au vazut intrebarea ta si sunt dornici sa iti ofere un raspuns). Alege intelept!

 

 

 

Arata ce poti!

avantajele firmei tale

Concurenta! Mie imi place cuvantul asta. Daca nu ar fi concurenta te-ai putea opri din evolutie, nu ai avea motivatia de a fi mai bun, indiferent daca este vorba de tine ca individ sau de o afacere pe care o manageriezi.

Uite asa, cel putin in afaceri, trebuie sa arati mereu ce poti la acel moment si sa dai de inteles ca nu te vei opri. Prezinta-ti afacerea frumos, fa-ti un plan de branding (daca ai sigla si carti de vizita nu inseamna ca ai o strategie de branding, este doar inceputul unei identitati vizuale).

Daca ai mai multe activitati, mai multe coduri CAEN diferite, este bine sa sa ii informezi pe cei cu care colaborezi. Poate ai o sala de festivitati si o firma de confectii metalice in Iasi. Este bine pentru tine daca clientii cunosc acest lucru. Celor care vin sa organizeze o nunta in locatia ta poti sa le spui si ca le vei construi gardul primei lor case. 🙂

Daca te ocupi cu lucrari de mecanica generala arata-i posibilului client ce tipuri de etansari mecanice produci, repari sau montezi pentru pompe, compresoare si turbine. Clientul are nevoie de informatie, nu o ascunde, din contra, fa-o cat mai vizibila.

Nu lasa nimic la voia intamplarii. Diferentiaza-te de concurenta: produse mai bune, servicii mai calitative, livrare gratuita, rapsuns promt la solicitari. Alege unul sau mai multe aspecte care sa te faca remarcat in piata.

Nici in agricultura lucrurile nu stau altfel. Nu esti singurul producator de catina, spre exemplu. De ce sa cumpar de la tine? De ce soiurile cultivate de tine sunt mai bune decat ale concurentei? Ce ingrasaminte folosesti, organice sau chimice?

Imparte informatia cu ceilalti, de la materialul saditor si pana la recoltarea catinii. Vorbeste despre catina de la cultivare si pana la expluatare si nu uita de sol. Vorbeste despre ingrijirea solului, despre obstacolele cu care te confrunti si despre cum le depasesti. Totul este important si aduce valoare produsului tau.

Piata de constructii este in plin avant. Daca activezi intr-un sector care are legatura cu constructiile, ajuta-i pe cei care au nevoie se serviciile sau produsele tale sa ajunga la ele. Daca oferi servicii de transport agregate in Bucuresti informeaza-l pe client cat mai bine: ce tip de basculante detii, care este capacitatea de transport, ce fel de moloz, nisip, pamant din excavatii sau alte materiale poti transporta.

Ai un buldozer si te ocupi de demolari? Stii cata nevoie este de tine? Pe langa asta, utilajul iti mai permite sa faci lucrari de decopertare, sapaturi santuri si canale, degajari etc. Specifica toate lucrarile de pe care le poti face cu utilajul tau.

Sper ca exemplele de mai sus sunt graitoare. Orice coltisor din domeniul tau de activitate trebuie sa fie prezentat si expus spre informarea clientului. Nu-l lasa sa ghiceasca. Ofera informatie clara.

Mituri din lumea lui online

motive sa fii online

Vorbeam intr-un articol trecut despre trecerea afacerilor si in online sau exclusiv in acest mediu virtual. Si in acest spatiu ai nevoie de marketing, poate chiar mai mult decat in cel fizic.

Brandingul, intre mit si adevar

Multi folosesc termenul pentru ca suna bine si poti impresiona auditoriul la o discutie, dar putin cunosc faptul ca branding de companie inseamna mai mult decat o sigla sau un logo.

Brandingul este o constructie, este un proces continuu de stabilire si sustinere a unei imagini. Vrei un exemplu concret? Bautura racoritoare cea mai cunoscuta in lume: nume firma,  logo, slogan ( a avut mai multe de-a lungul timpului ), grafica, culoara, forma sticlei, gustul unic, reclamele de Craciun.

Stii care este rezultatul brandingului? Loialitatea si fidelizarea cumparatorului.

Orice afacere poate avea clienti in mediul online

„Nu ma promovez online, clientii mei nu cumpara online. Poate nu cumpara online, dar te cauta aici si daca nu esti, cum ajung ei la tine?. Indiferent de tipul de afacere pe care o gestionezi, sunt clienti pe care ii poti identifica in mediul online.

Cel mai clar exemplu este un producator roman de tocatoare industriale. Daca cineva isi deschide o statie de sortare a deseurilor sau vrea sa faca bani din deseuri, va avea nevoie de tocatoare pentru prelucrarea acestora din nevoia de spatiu. Te va cauta pe internet? Daca nu esti tu, este altul. Cine pierde?

Daca esti cunoscut in domeniu tau, mai ai nevoie de publicitate?

Absolut! Ne intoarcem la bautura de mai sus. A incetat vreodata compania sa mai faca campanii de marketing si publicitate? Isi sustine brandul continuu, creaza relatii cu cu publicul tinta, il tine aproape.

Daca ai o companie de constructii de drumuri si poduri, cu ce te ajuta online-ul? Iti tii clientii la curent cu tot ceea ce faci, cu ceea ce construiesti, cu materialele folosite, cu achizitiile de echipamente, etc. Arati ca esti in continuare pasionat de ceea ce faci si orientat catre tot ce este nou in domeniul tau. Intotdeauna, altul lucreaza sa iti ia locul.

Vand la mine in oras, ma cunoaste toata lumea

Minunat! Faptul ca esti cunoscut de cei care au nevoie de produsele tale sau de serviciile pe care le oferi este laudabil. Mai este o paleta de oameni care a prins gustul comenzilor online, care au descoperit ce practic si comod este sa nu trebuiasca sa te deplasezi.

Sa presupunem ca ai mai multe depozite de pal si accesorii pentru mobilier. Cei mai multi producatori de mobila vin la tine sau te suna sa vada daca ai pe stoc pal de culoarea si grosimea de care ai nevoie.

Pretul nu este singurul factor il intereseaza pe cumparator. Calitatea produselor si serviciilor este imediat precedata de timp. Timpul economisit este pretios. Online, ai usa mereu deschisa. 😉

Fii vizibil, fii online! Ai doar de castigat.

 

Producatorii romani, curajosii care lupta cu produsele ieftine din import, partea a III-a

Bine v-am regasit!

Povestea noastra despre firmele romanesti care sunt implicate in productie, care atrag locuri de munca, care reusesc sa supravietuiasca pe o piata concurentiala mai mult sau mai putin corecta, continua.

1.Amadora Wood si depozitul de lemn

Pe cei de la Amadora ii „cunosc” si ii urmaresc de cativa ani. Ador casele din lemn pe care le construiesc, atat in tara cat si in tarile nordice. Mai nou, acestia aduc lemn din tarile scandinave pe care il prelucreaza pentru a fi optim in constructia caselor pe structura din lemn.

Ce gasiti in depozitul de lemne din Mures:

  • lemn pentru constructia caselor pe structura din lemn;
  • grinzi si capriori;
  • lemn pentru structura acoperisurilor;
  • stalpi de rezistenta din lemn;
  • lemn pentru acoperirea peretilor;
  • elementi pentru case din lemn.

Daca vreti sa construiti o casa pe structura din lemn, aruncati un ochi in depozitul lor.

2. Tamplarie PVC si aluminiu Cluj

Cei de la Sibrem  sunt renumiti pentru productia de articole ce tin de tamplaria PVC si aluminiu. Se pot lauda cu unele dintre cele mai frumoase balustrade care infrumuseteaza hoteluri si institutii publice de pe raza municipiului Cluj si nu numai.

Tot la ei puteti apela si daca vreti sa va innoiti scara de bloc cu cutii postale moderne, din diverse materiale, inclusiv cu insertii din geam/sticla sablata. De la usi metalice si pana la paravane pentru dus, puteti sa va bazati pe aceeasi firma de incredere : executie personalizata, consultanta, garantie si postgarantie.

Sibrem va propune sticla securizata pentru bucatarie, o modalitate de a da personalitate spatiului, de a inlocui clasica faianta cu un material ecologic, rezistent si usor de curatat. Sute de modele, mii de culori!

Producatorii romani, curajosii care lupta cu produsele ieftine din import, partea a II-a

Am scris mai devreme despre producatori romani din diverse ramuri industriale care au reusit sa demonstreze ca „made in Romania” inseamna calitate, responsabilitate si profesionalism. Vom continua si in acest articol sa punem ii punem si pe altii in lumina.

1. Ideal Clean Brasov

M-am gandit ca ar fi frumos sa-i amintim si pe furnizorii de servicii care chiar daca nu produc efectiv ceva, ne sunt alaturi in momentele in care avem nevoie de ajutor. Ideal Clean s-a remarcat pe piata serviciilor profesionale de curatenie din Brasov. Ori de cate ori ai nevoie de cineva competent care sa faca curat fix asa cum stii tu, poti apela la serviciile lor atat pentru curatenia de acasa cat si pentru curatenia de la birou. Va garantez ca in urma lor ramane doar stralucire si un parfum discret de proaspat si curat.

2. Tam Trans Cluj Napoca

Sa ne intoarcem la producatori. Ramanem tot in Ardeal, doar ca la Cluj de aceasta data. Eu ii felicit pe cei de la Tam Trans, s-au concentat pe productia de saci BIG BAG. Sacii din polipropilena (PP) sunt folositi in diverse domenii de activitate (agricultura, deseuri, alimentati), inclusiv in constructii. Rezistenti, usor de manevrat, cu gura golire si 4 brate, sacii BIG BAG sunt extrem de utili.

3. Cereserv Consulting

Sa intoarcem putin privirea si catre agricultura, de data aceasta in mod indirect, caci vreau sa-i aduc in discutie pe cei de la Cereserv din Constanta care produc utilaje pentru morarit. Se stie noi romanii consumam foarte multe paine si paste fainoase. Pentru prodecerea fainii care sta la baza lor este nevoie de utilaje pentru morarit de calitate, pana la urma calitatea acesteia are directa legatura cu calitatea utilajelor de morarit.

4. Agro Radu

Ramanem in domeniul agriculturii si ne indreptam atentia catre seminte, pentru ca vorbim despre unul din cei mai importanti distribuitori de seminte si ingrasaminte. Agro Radu este un nume cunscut in randul cultivatorilor, este un pilon care sustine prin toate fortele o agricultura de calitate incepand de la semintele distribuite si pana la imputuri agricole si intermedieri.

Ne orim astazi aici si vom reveni in curand cu alte nume si activitati legate de productie sau servicii care demonstreaza ca multe lucruri se pot realiza intern, fara importuri masive.

Sa auzim de bine!

Producatorii romani, curajosii care lupta cu produsele ieftine din import, partea I

Ca ne-au invadat produsele din import nu mai este nici un secret pentru nimeni. Ca gasim peste tot produse de calitate indoielnica, iar nu mai este vreun secret. Exista totusi producatori romani care tin piemp importurile si continua sa fabrice si as construiasca produse urmand o traditie a calitatii si respectului fara de om si mediu.

Din cand in cand voi aduce in atentia publicului, mai ales a consumatorului de produse romanesti.

1.Redum Prest

Cand spui furtunuri hidraulice sau pneumatice, spui Redum Prest. Proverbul conform caruia „Tat Babatu-i fruncea” se adevereste si in cazul producatorului lugojean de furtunuri. De la productia de furtunuri si reconditionarea acestora, paleta de servicii s-a extins si astazi au ajuns sa aiba specialisti si in prelucrari prin aschiere cat si in confectii metalice.

Sunt un exemplu clar si cu istorie ca se mai poate face activitate de productie, ca se mai cauta calitatea si produsele „made in Romania.”

2. IFG Construct

Nevoia de a pastra caldura in interior pe timp de iarna ne-a determinat pe cei mai multi dintre noi sa trecem la ferestrele de tip termopan. Au fost multe firme care au aparut si au disparut din peisajul celor care executa productie si montaj de tamplarie PVC sau aluminiu. 20 de ani experienta inseamna calitate, orientare catre client si nu in ultimul rand profesionalism. Acestea sunt doar cateva motive pentru care producatorul din Galati a reusit sa se mentina pe o piata dinamica si concurentiala.

3. Admir Al PVC

Cand produci elemente de tamplarie PVC ai nevoie si de un distribuitor de profile si accesorii PVC de calitate. Aici intervine cel de-al 3-lea exemplu de care il dam astazi, si anume, Admir-Al PVC care asigura partea de accesorii si feronerie pentru producatorii de tamplarie PVC sau aluminiu.

4. Gata Plast SRL

Daca tot suntem la capitolul tamplarie PVC zic sa ramanem in aceeasi fereastra de tip termopan si sa amintim astazi de Gata Plast din Targoviste. De la ferestre la usi de interior si exterior, de la usi de garaj la balustrade din inox, in micutul si cochetul oras vei gasi luctari executate impecabil de producatorul roman de tot ceea ce inseamna tamplarie PVC.

Astazi ne vom opri aici si vom reveni in curand cu alti producatori romani sau cu jucatori din domeniul serviciilor care reusesc sa demonstreze ca „made in Romania” cantareste mult.