Categorie: Birotica si papetarie

Birotica si papetarie Brasov, distributie prompta

birotica si papetarie Brasov

In anul 2016, unul dintre sediile noastre, a avut deschiderea oficiala si ne-am bucurat de un adevar succes din prima zi. Biroul nostru a fost gandit in totalitate de catre cei de la distributie birotica si papetarie Brasov, Oviprompt

Lor le-am inmanat cu incredere pregatirea unui birou demn de succes si prosperitate iar acum, in 2022, au ramas unii dintre singurii colaboratori de pe vremea aceea.

Au gandit biroul intr-un format profesional dar fresh, imaginea noastra fiind construita cu ajutorul experientei lor in domeniul ascesta de birotica si papetarie Brasov.

birotica brasov

Nu stiam exact in acel moment, care sunt articolele esentiale de care avem nevoie dar am aflat ca ei asigura totul, si cand zic totul ma refer la toate categoriile necesare unui birou bine dotat
Sa incepem cu birotica si papetarie Brasov : exact asa cum suna si denumirea, vin in ajutorul tau cu produse din hartie, instrumente de scris si corectat, articole si accesorii pentru birou si sa nu uitam de articolele pentru organizare si arhivare.

Va dati seama ce haos ar exista intr-un birou fara bibliorafturi, dosare din plastic sau carton, folii si mape de protectie ?

Distributie Brasov de birotica, Papetarie si tot ce ai nevoie

De asemenea, ne-au venit in ajutor si cu produse IT dar si consumabile pentru imprimanta. Imediat ce observam ca tusul de la imprimanta are un nivel scazut, cei de la birotica si papetarie Brasov Oviprompt, sunt prompti si ne sar in ajutor.

Credem cu tarie in fidelizarea clientilor si prestarea unor servicii de calitate de-alugul timpului, nu doar atunci cand deschizi firma iar apoi, usor-usor uiti ce ai oferit la inceput. Suntem foarte multumiti de calitatea tuturor materialelor de birotica si papetarie Brasov de la Oviprompt, de seriozitate si implicare dar si de promptitudinea acestora.

Faptul ca mai toate firmele, mici si mari, apeleaza la Oviprompt pentru serviciile oferite, spune mult despre firma pe care o reprezinta.

CE ÎNSEAMNĂ EVALUAREA GRATUITĂ A ARHIVEI

evaluare gratuita arhiva

Legea nr.16/1996 a Arhivelor Naționale obligă companiile să păstreze și să protejeze documentele în spații special amenajate, conform normelor în vigoare. Întrucât am remarcat un interes crescut pentru acest subiect, iată că astăzi elucidăm ce înseamnă o evaluare gratuită de arhivă. Și cine altcineva ar fi în măsură să aducă lămuriri, dacă nu experții SDA-Servicii de Depozitare și Arhivare, companie certificata, ce oferă clienților servicii profesionale complete de arhivare, management al arhivei și depozitare de documente.

Așadar, ați analizat vreodată ce costuri implică arhivarea internă și ce sume se economisesc dacă ați plasa această operațiune firmelor de profil?

Ei bine, printr-o evaluare gratuită de arhivă experții vor analiza împreună cu dumneavoastră câți bani pierdeți într-o lună în care nu externalizați serviciile de arhivare, depozitare și gestiune arhivă.

Mai mult decât atât, prin această metodă veți primi informații esențiale în demersul de a găsi noi metode de optimizare a bugetului și de fluidizare a circuitului documentelor. Este confirmat faptul că managementul performant al arhivei, gândit și aplicat corect, reduce costurile de arhivare cu aproximativ 40%.

Unde are loc evaluarea arhivei?

O evaluare gratuită de arhivă poate avea loc la sediul firmei sau în locul unde sunt depozitate documentele și este efectuată, în mod evident, de un specialist în arhivistică. Bineînțeles că procedura implică și consultanță referitoare la conformitatea activității de arhivare, iar analiza riguroasă va deveni factor decisiv atunci când veți compara costurile aferente depozitării interne, față de cele pe care externalizarea către o firmă autorizată, le implică.

Sigur că fiecare companie alege soluția optimă de organizare a documentelor, în funcție de obiective și resurse, însă interesele majore, precum : respectarea legislației în vigoare, eficientizarea timpului de lucru al angajaților sau dezvoltarea și creșterea activității, nu trebuie neglijate.

Mai am o noutate pentru voi, și anume, „Nou de la SDA! Ghidul – Cum să faci economii optimizând activitatea de arhivare„”.

Așadar, solicitați evaluare gratuită a arhivei de la SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare și beneficiați de eficiență, know-how și economii considerabile pe termen lung, esențiale pentru dezvoltarea și creșterea afacerii.

Rafturi pentru paleti si rafturi industriale

rafturi pentru paleti

Sa ii dam Caesarului ce i se cuvine si sa recunoastem ca sistemele de rafturi pentru paleti si  rafturi industriale au dus la un nivel peste asteptari a solutiilor de depozitare. In plus, sunt ieftine, rezistente si usor de personalizat.

Vedem rafturi industriale peste tot: in depozite logistice, in magazinele de tip cash&carry, in magazine de tot felul. Motivul? Sunt personalizabile! Poti construi sisteme de depozitatre cu rafturi indistruale si rafturi pentru paleti de orice marime. Specialistii te vor ajuta sa le configurezi in functie de inaltime, latime si greutatea pe care e nevoie sa o sustina.

Rafturi pentru paleti si rafturi metalice pentru depozitarea pe verticala

Nevoia de spatiu a fost rezolvata cu ajutorul fiabilelor rafturi pentru paleti si a sistemelor de depozitare pe verticala. Orice se poate depozita pe ele, tocmai de aceea sunt cautarea de rafturi portpalet genereaza atat de multe rezultate.

Accesorii si componente pentru rafturi paleti si rafturi industriale

Poti sa iti faci singur integul sistem achizotionand componente de rafturi paleti sau rafturi industriale:

  • polite pentru rafturi
  • suporti de polite pentru rafturi portpalet
  • suporti pentru rafturi de pal
  • polite tip plasa pentru rafturi portpalet
  • protectii de colt
  • protectii pentru stapi
  • suporti matalici pentru paleti
  • panouri metalice forate

Rafturi pentru paleti

Rafturile pentru paleti sunt usor de montat si asamblat. Pot fi oricand demontate si montate la loc fara sa sufere vreo modificare calitativa. Fiecare element este calculat sa suporte o anumita sarcina, greutate. Realizate din otel, acestea ofera siguranta si atunci cand incarcatura este foarte grea.

Vorbim de un calcul matematic simplu. Nu este nimic complicat. Acesta este inca un motiv pentru care sistemele de rafturi metalice sunt alegerea preferata de cei mai multi dintre noi.

Stabilitate

Nu stiu sa existe un sistem de depozitare mai stabil decat cel format din rafturi metlice. Si mai economic. Protectiile de colt si de stalp maresc gradul de stabilitate si asigura un nivel optim de siguranta.

Made in Romania

Noi, romanii, suntem buni in crearea de elemente din otel. Eram vestiti in Europa pentru otelarii si produsele de inalta calitate. Si atunci de ce sa nu facem si rafturi pentru paleti, rafturi industriuale, polite pentru rafturi industriale, suporturi pentru paleti sau protectii pentru rafturi?

Cati ani se pastreaza statele de salarii?

arhivare

Unii dintre noi isi aduc aminte de statele de plata care se depuneau lunar la ITM. Din 2011 nu mai exista aceasta procedura pentru ca s-a trecut la obligativitatea inregistrarii electronice a evidentei salariatilor. Angajatorul, pe langa multitudinea de documente de arhivat, a primit si obligatia de arhivare a dosarelor de personal si a statelor de plata.

Sa facem un studiu de caz, de exemplu, o companie cu cateva sute de angajati. In 10 ani, de la cateva zeci si pana la cateva mii de angajati, pleca sau vin. Se pot aduna un numar impresionant de dosare de personal. Unde se depoziteaza? In ce conditii? Ce sistem de management al dosarelor se foloseste?

Din fostii angajati sau actuali, o parte se vor pensiona, vor avea nevoie de adeverinte, de state de plata etc. Unii vor reveni dupa ani buni pentru adeverinte necesare recalcularii pensiei. Cat timp si energie se consuma cu cautarea documentatiei? Legea obliga ca fiecare societate, regie autonoma sau organizatie sa pastreze toate aceste acte pe suport electronic. Cine gesioneaza aceste fisiere si cum?

arhivare electronica scanare

scanare documente la SDA – Servicii de Depozitare si Arhivare

Am facut paranteza de mai sus pentru ca raspunsul la intrebarea de la care am pornit s-ar putea sa surprinda. 50 de ani! Si mai mult decat atat, in calitatea de persoana juridica, exista obligativitatea de pastrare a dosarelor de personal timp de 75 de ani.

50 de ani, respectiv 75 de ani de arhivare

Credem ca este cel mai elocvent exemplu pentru a arata importanta depozitarii si arhivarii actelor si documentelor. Acesti ani se aplica pentru statele de plata si dosarele de personal si sunt cu caracter exceptional.

Acesta este doar unul din multele motive pentru care SDA – Servicii de Depozitare si Arhivare este implicata activ in procesul de depozitare si arhivare al documentelor. Serviciile noastre de depozitare si arhivare documente vin in ajutorul companiilor si a angajatilor care vor avea acces imediat si securizat la toate documentele, atat in format fizic cat si in format electronic.

Digitalizarea documentelor este una din cele mai eficiente metode a avea acces la documente indiferent de timp si spatiu. Accesul se face rapid, erorile sunt eliminate si tot procesul este usor, satisfactia fiind crescuta atat in randul prezentilor angajati cat si a fostilor angajati care au nevoie de documente ce tin de departamentul de Resurse Uname.

Vom reveni in curand cu alte articole de interes.

Park Industrial Brasov: spatii industriale si logistice la cheie

Industrial Park Brasov

Au trecut ceva ani de cand activitatile industriale s-au mutat din centrul orasului in zone aflate la cativa kilometri distanta, usor accesbile atat angajatilor cat si tir-urilor pentru aprovizionare. Industrial Park  Brasov gazduieste  afaceri de succes din domeniul auto, al productiei industriale, al productiei de electronice sau de materiale tipografice.

Cel mai mare avantaj il prezinta localizarea. Pozitionat in centrul tarii, mai usor de ajuns in oricare punct cardinal, Industrial Park Brasov se afla la 1 km distanta pana la viitorul aeroport, la 1 km de calea ferata si permite accesul facil catre 2 rute importante: Sibiu-Timisoara si Bucuresti-Arad.

Cel de-al 2-lea mare avantaj este in directa legatura cu pachetul de servicii care vine odata cu platforma industriala, mai exact, se refera la toare utilitatile de care business-ul tau are nevoie pentru intreaga activitate: gaz, curent, apa si canalizare, retea de comunicatii, parcare si servicii profesionale de facility management. Mai mult decat atat, in parcul industrial se afla si un centru medical atat pentru medicina muncii cat si pentru servicii medicale de specialitate.

spatii la cheie brasov

Pentru ca am vorbit de facility management, permite-mi sa iti spun ca relocarea unui business intr-un parc industrial din Brasov inseamna ca ai scapat de o povara in ceea ce priveste serviciile de deszapezire, iluminatul exterior, toate automatizarile care tin de control acces si tot ce tine de intretinerea halelor si a spatiilor verzi.

Muta-ti afacerea in Industrial Park  Brasov si ai multe beneficii. Totul este construit si gandit pentru dezvoltarea afecerii tale pe toate planurile si pe termen lung.

Muta-ti afacerea la Brasov! Muta-ti afacerea in Industrial Park Brasov!

Suprafata construita in Industrial Park Brasov depaseste 140.000 mp. Si lucrurile nu se opresc aici. Infrastructura si pozitionarea permit devoltarea unui parc industrial Brasov si mai mare, perfect pentru orice tip de activitate de productie sau logistica.

Daca esti in cautarea unui spatiu industrial sau logistic la cheie, l-ai gasit. Bucura-te de avantaje si condu-ti afacerea la urmatorul nivel.

Mobila birou: idei de amenajare a spatiilor office, imagini pentru inspiratie

mobila birou

Inainte a achizitiona orice obiect de mobila birou sau de a face shimbari in ceea ce priveste pozitionarea corpurilor, incearca sa vizualizezi spatiul gol, masoara si incearca sa renunti la cateva obiecte pentru a acea mai mult spatiu.

Biroul ideal este cel care raspunde nevoilor tale si care iti creaza o stare de spirit buna, tendintele in design le poti urma doar daca se pliaza pe ideile tale de amenajare sau daca pot fi integrate in spatiul pe care tu il ai la dispozitie.

Mai jos, gasesti idei care sa te inspire.

1.Mobila de birou clasica combinata cu elemente moderne

Mobila de birou clasica combinata cu elemente moderne

Mobila de birou clasica combinata cu elemente moderne

Iata cum doua fotolii intr-o culoare indrazneata sparg monotonia si aduc un suflu foarte fresh unui spatiu office. Dupa cum se observa usor, mobila de birou este una clasica si a foat pusa in valoare intr-un mod simplu.

2. Mentine ordinea pe birou si renunta la lucrurile inutileMentine ordinea pe birou si renunta la lucrurile inutile

Unora le place sa adune tot felul de lucruri si renuntala ele doar la „curatenia generala” sau la achizitia de mobila birou noua, moment in care realizeaza dezordinea din jur Este important sa ai spatii de depozitare inchise sau mascate si la vedere sa ramana doar lucrurile esentiale lucrului la birou.

Atentie la plante, cu cat biroul este mai mic, cu atat mai reduse in volum trebuie sa fie si plantele. Nu-ti transforma biroul intr-o jungla.

3. Monocromia

mobila birou monocroma
Daca vrei sa ai un birou modern dar ti-e frica sa asociezi culori sau esti o fire mai conservatoare, incearca amenajarea monocroma. Alege o nunata deschisa, derivata din alb si achizitioneaza mobila birou intr-o singura nuanta. Vei vrea ideea de spatiu mai larg chiar daca biroul tau este de mici dimensiuni.

4. Un suflu nou prin obiecte de decor
Un suflu nou prin obiecte de decor in mobila birou

Cu riscul de a ma repeta, tebuie sa subliniez faptul ca nu este nevoie sa schimbi mobila de birou la fiecare trend propus de designeri. Este suficient sa adaugi unul-doua obiecte de decor in tendinte si gata, ai un birou fresh.

5. Lumina naturala

mobilier pentru birou la geam

Daca petreci ore intregi la birou ai nevoie de lumina naturala. Pozitionarea biroului cat mai aproape de geam este benefica si poate aduce o cumunicare nonverbala dintre interior si exterior.

Lumina naturala iti influenteaza si starea de spirit. Tine cont de acse lucru atunci cand faci modificari in birou.

6. Surse de lumina perpendiculare pe mobila de birouSurse de lumina perpendiculare pe mobila de birou

Se vorbeste mult despre importanta luminii si a surselor de iluminat in spatiile de lucru. Poti pune in valoare un spatiu sau mobilierul de birou prin obiecte de iluminat statement a caror lumina sa cada perpendicular pe birou.
Acestea au si rol decorativ, sfatul meu este sa nu te zgarcesti cand faci o astfel de achititie. Iti vor pune in valoare atat mobila de birou cat si intregul spatiu.

7. Mobila de calitate versus mobila de birou ieftina

Nici nu cred ca trebuie sa iti spun ca in raport cu timpul, calitatea este mai ieftina. Gandeste-te la cat de mult rezista un birou din lemn masiv si cat de repede se uzeaza un birou din pal.

8. Anul 2011 este pentru noncorformistimobila birou nonconformista

Iata o veste buna de cei care stabilesc ce este in tendinte si ce nu. Anul acesta designerii spun ca este la moda stilul unic, personal, nealterat de ceea ce dicteaza trendsetterii.

Cu alte cuvinte, in acest an poti sa-ti dau frau liber imaginatiei si orice ai face, orice piese de mobila birou ai alege si oricum le-ai combina, esti pe val.

Unde depozitezi actele care se aduna la birou? Ce faci cu arhiva?

depozit arhiva documente fiscale contabile

Eu urasc la propriu hartiile, ma enerveaza cumplit sa le aranjez si sa le structurez conform unor principii. Nu stiu cum este legislatia altor tari, dar in Romania totul se rezuma la hartii. Toata lumea se acopera de hartii. In timp se aduna munti de acte si cea mai buna solutie devine crearea unui depozit arhiva la un partener care se ocupa cu depozitarea si arhivarea actelor.

Depozitare documente versus arhivare electronica

Pana la acest moment toata lumea aduna in continuare toate actele dintr-o firma, indiferent ca vorbim de acte fiscale, contabile, de personal etc. Toata lumea aduna in dosare tot ceea ce cere legislatia in vigoare.

Arhivarul a facut o scoala in care a invatat cum sa ordoneze, sa lege si sa patreze documentele in arhiva. Oricat de constiinciosi am fi noi nu vom putea ajunge la nivelul la care acesta a ajuns atunci cand vine vorba de arhivarea documentelor.

In plus, acum iti poti transfera arhiva si in format digital. O armata de oameni specializati se vor mobiliza pentru a transfera pe suport electronic toate documentele arhivate. Apoi le vor ordona intr-o arhiva electronica securizata in care angajatii vor avea acces pe nivel de ierarhie (user si parola).

Incet, generarea de documente direct in format electronic ia avant si, speram noi, intr-un viitor apropiat, toate documentele si arhivele vor fi doar in format elecronic. Suntem constienti ca mai sunt multi ani la mijloc pentru aceasta tranzitie, dar butonul Start a fost apasat. 🙂

Securitatea datelor la nivel inalt

Toate datele arhivare sunt in siguranta. Angajatii raspund deontologic si profesional de siguranta documentelor care au trecut prin mana lor. Confidentilalitatea este obligatorie iar loialitatea si profesionalismul sunt conditii obligatorii la angajarea arhivarilor si a intregii echipe.

In plus, documentele a caror valabilitate a expirat sunt distruse securizat, sunt tocate si apoi livrate catre firmele de reciclare.

De toata logistica se ocupa firma de arhivare. Accesul tau la documente este nelimitat si securizat. Prin aplicatia care iti este pusa la dispozitie te poti loga si in cateva minute ai accea la documentul cautat fara sa deschizi si sa inchizi cutii, sa cauti in dosare si sa pierzi timp.

Poti avea acces rapid si la documentele depozitate si arhivate fizic. Poti merge la depozitul arhiva sau poti solicita deplasarea acestora la tine cu actul necesar.

Depozitand si arhivand documentele in spatii special amenajate si gestionate de personal competent, iti eliberezi spatiul, salvezi timpul angajatilor cu cautarile de documente si ai siguranta ca nimic nu se pierde, din contra, documentele deteriorate se reconditioneaza si se salveaza atat fizic cat si electronic.

 

 

Si in Romania se face treaba buna

Bit personal, info agra, Cori si geo agrom, aspect design

De cele mai multe ori, involuntar sau prin comparatie, refuzam sa vedem ca si in tarisoara noastra sunt foarte multe lucruri care merg bine, care cresc, functioneaza, dau randament.

Constructiile civile si industriale

Voi ati observat cat de mult se construieste in Romania? E drept ca exista un mare dezechilibru pe piata locuintelor, dar lucrurile incep sa se indrepte. In marile orase precum Timisoara au rasarit cartiere noi si multe locuinte au fost supuse lucrarilor de amanejate la interior si exterior conform ultimelor tendinte.

Constructia de case in Timisoara a luat amploare si datorita migrarii celor tineri care cartierele periferice sau catre zonele cu iz rural. Acest trend este valabil in toate orasele dezvoltate. Se construieste mult si bine, se echilibreaza piata imobiliara si se pune accent pe calitate.

Personalizare prin marcare si gravura

Dupa zecile de ani in care toata lumea era mai mult sau mai putin egala, dupa zecile de ani in care toti aveam aceeasi mobila, priveam la acelasi televizor si la acelasi peste de sticla, aveam aceeasi masina de spalat sau acelasi frigider, nevoia de a fi unic a fost ca aerul respirat.

Personalizarea prin gravura, sublimare sau broderiea fost o metoda rapida si ieftina de a realiza lucruri cu suflu personal, aparte. In Targu Mures spre exemplu, sunt multe firme care te ajuta sa te identifici si sa gasesti un cadou personalizat prin gravura, perfect pentru oricine.

Distribuitia de produse

Personal, daca m-ai pune sa aleg dintre o suma de bani si timp in plus, as alege timpul fara nici o ezitare. Lasand pandemia deoparte, nici inainte nu aveam timp sa cutreier prin magazine si nici nu pot spune ca imi place.

Distributia de detergenti profesionali in Bucuresti imi face viata usoara atunci cand trebuie sa stau cate o perioada in capitala. Sa pui o ardeleanca sa conduca in Bucuresti este o crima imporiva oricarui om civilizat. 🙂 In plus, am gasit un distribuitor de detergenti profesionali la preturi super bune, Faptul ca fac distributie D2D este un mare avantaj pentru orice om cate sta prost cu timpul sau cu nervii.

Aspect Complex sau desing publicitar Cluj

Cand lucrezi online ai nevoie de oameni competenti care sa te ajute in crearea unei identitati vizuale usor de memorat si care sa nu fie confundata cu vreun brand deja existent. Acesta este motivul pentru care eu am ales sa lucrez cu cei de la Aspect Complex Cluj. Cand vine vorba despre logo-uri sau sigle, design grafic sau materiale vizuale  (invitatii, flyere, bannere) poti sa apelezi la ei.

Ii gasesti si sub denumirea de Aspect Design, designul fiind acel cuvant care ii devineste pana in maduca oaselor. Eu sunt fericita ca am traiesc vremuri in care totul se poate rezolva printr-un singur click.

4 lucruri banale care au schimbat lumea

benzi transportoare, seminee, colectarea selectiva a gunoiului, etichetele in rola

In jurul nostru zi de zi se inventeaza lucruri, se imbunatatesc sisteme si se concep noi instalatii care ajuta intr-o industrie sau chiar mai multe. Robotii iau locul oamenilor care trec la butoane, care nu mai trebuie sa faca munci grele, ci doar sa supervizeze.

Eu sunt un mare fan al emisiunii „Haw is made” si ma minunez de capacitatea oamenilor de a crea roboti si utilaje care sa produca la scara industriala, care sa transporte sute sau chiar mii de produse in cateva minute, care sa fie capabile de finete.

1.Benzi transportoare

Cred ca una din cele mai mari realizari ale secolelor 20 si 21 sunt benzile transportoare. Produsele din ciclul de fabricatie se pot „plimba” chiar si cativa kilometri, timp in care asupra lor se efectueaza diverse operatii. Produsele trec prin mai multe etape fara a fi nevoie sa fie mutate, sa fie stivuite, depozitate, etc.

Benzile transportoare pot fi si de nivel macro, pot transporta obiecte mari, pamant din excavatii, pietris, cereale etc.

2. Cosuri de fum si seminee

Nu stiu despre voi dar eu nu suport frigul. Probabil asta este si motivul pentru care m-am nascut intr-o epoca in care casele sunt incalzire fix la temperatura dorita.

Constructia de cosuri de fum si de seminee a fost dusa la un alt nivel. Pe langa factorul functional (evacuarea fumului si a gazelor de ardere) cosurile de fum s-au transformat in obiecte decorative ale caselor.

Ati vazut voi vreo scena romantica care sa nu se petreaca langa semineu? Semineele sunt la fel de romantice ca intotdeauna, sunt piese de design si aduc incaperilor un farmec aparte.  Si ce ma bucura si mai mult este ca avem in tara producatori de seminee si cosuri de fum profesionale.

2. Colectarea deseurilor

Producem tone de gunoi, munti intregi. Niciodata in istoia omenirii nu cred ca ne fi confruntat cu o situatie asemanatoare. Cu cat gradul de confort creste, cu atat producem mai mult gunoi, mai multe deseuri.

Colectarea de deseuri reciclabile nu doar ca este un lucru banal, dar a dat posibilitatea „gunoaielor” de a deveni materie prima pentru alte produse. Pe langa faptul ca salveaza planeta de tone de gunoi, trebuie sa salutam ideea de a recicla si de a salva macar o parte din resursele naturale.

Deseurile reciclabile, pe langa faptul ca pot fi reutilizate, reprezinta o afacere cu multe cifre.

4. Etichetele autocolante in role

Ca ambalajul vinde nu mai este nici un secret. Cu cat este mai personalizat, cu atat produsul tau se va brendui de la sine. Un alt criteriu care s-a facut remarcat este eticheta. Etichetele autocolante in role au ajutat enorm la diferentierea produselor.

Etichetele in rola, usor de aplicat pe produs, au devenit repede preferatele producatorilor. A fost lesne de inteles ca eticheta personalizata este parte din marketing si va produce nu doar efecte vizuale, va aduce o crestere a vanzarilor.

In articolul de azi v-am prezentat 4 lucruri banale care au schimbat lumea. Sunt atat de comune ca de cele mai multe ori nici nu suntem constienti de utilitatea lor si de revolutia pe care au produs-o.

Revenim curand cu noi episoade.

Ambalaje carton pentru utilizari diverse

fabrica cutii carton

Daca nu erati informat, cartonul ondulat este printre cele mai populare metode de ambalare din lume. In ciuda materialului care pare fragil la prima vedere, acesta este mai puternic decat ati crede. Cand vorbim despre ambalaje carton, acestea sunt fiabile, puternice si realizate in mare parte din materiale reciclate, putand fi reutilizate dupa folosire. Indiferent de domeniul dumneavoastra de activitate sau nevoia de depozitare sau transport, Valdoris va sta la dispozitie cu o gama larga de ambalaje din carton.

Alegerea cutiei de carton potrivite este primul si cel mai important pas, indiferent daca doriti sa depozitati diverse obiecte, sa va mutati sau chiar sa transportati ceva. Ca producatori de top de ambalaje carton, va venim in intampinare cu sfaturi si expertiza valoroase pentru alegerea celei mai bune solutii pentru nevoile pe care le aveti. Va incurajam sa accesati site-ul nostru pentru a va informa legat de gama diversa de produse pe care le avem, precum si utilizarile acestora. Pentru orice alte nelamuriri, echipa noastra va sta la dispozitie.

Producator ambalaje carton

Ca producator important de ambalaje, ne folosim cunostintele, expertiza si gama noastra de cutii de carton excelente pentru a face viata mai usoara clientilor nostri. Cititi mai jos pentru a afla mai multe despre modul in care va putem ajuta in achizitionarea viitoare a ambalajelor si pentru a descoperi avantajele produselor noastre pentru a identifica un tip de cutie care sa depaseasca asteptarile dumneavoastra.

Indiferent de nevoile dumneavoastra, fiecare dintre clientii nostri vor primi
articole de ambalaj din carton la preturi convenabile precum si reduceri la comenzile in vrac,
alaturi de standarde inalte de calitate a serviciilor.

cutii de cartonDaca doriti valoare si calitate atunci cand vine vorba de cutiile de carton, atunci noi suntem de
neegalat. Punem la dispozitia dumneavoastra sute de dimensiuni de cutii, gata pentru
expediere imediata. Deci, atunci cand doriti sa gasiti marimea corecta a unor cutii din carton,
nu trebuie sa cautati mai departe. Puteti cumpara cutii din carton ondulat de la Valdoris in
cantitati mici sau mari, de la cateva bucati la livrari complete de paleti.

Durabile, de inalta calitate si rezistente, produsele noastre au reusit sa ajute numeroase persoane in activitatile lor de transportare, depozitare si ambalare, minimizand riscurile care pot aparea. De la spargerea articolelor fragile la alte daune ce pot aparea, noi va garantam siguranta bunurilor depozitate. Fiind realizate din material rezistent, cutiile noastre sunt aliatul ideal atunci cand vine vorba de protejare impotriva socurilor realizate de impact sau scurgerilor a diverse lichide.

Daca doriti combinatia perfecta de calitate si preturi convenabile atunci cand vine vorba de cutiile de carton, noi suntem solutia. Puteti cumpara cutii din carton ondulat de la Valdoris in orice cantitate, de la cateva bucati la cantitati industriale. Daca inca nu gasiti cutia de care aveti nevoie, va stam la dispozitie pentru a gasi solutia ideala.

Firma noastra este specializata si in oferirea de produse de birotica, de la hartie si articole de hartie la consumabile pentru importante, instrumente de scris si accesorii de birou. Venim in intampinarea nevoilor dumneavoastra cu o gama larga de servicii, tot ce trebuie sa faceti este sa apelati la noi!