Call-center: un sector business intr-o continua expansiune

Piata afacerilor nu  mai este ce era odata… din cauza lipsei de timp si pentru a optimiza cat mai bine raportul dintre timp si eficienta s-au dezvoltat de-a lungul timpului firmele de call-center.

De ce sa apelezi la o firma de call-center?

Unul din motive este acela ca cei care lucreaza in call-center sau telesales sunt oameni care au fost si sunt scoliti continuu in domeniul vanzarilor, atat directe cat si prin telefon. Un alt motiv este ca nu e nevoie sa faci angajari in acest sens (ai scapat de cautatea potentialilor angajati, de instruire, de salarii, de dari la stat, de logistica necesara desfasurarii activitatii etc), faci un parteneriat si proiectul tau devine proiectul firmei de callcenter, iti reduce costurile si totodata si riscurile.

In Brasov, daca doresti un partener care sa puna in valoare brand-ul tau iti recomandam cu caldura firma Brandbe, firma pentru care termenul de vanzari prin telefon este o definitie. Nu degeaba sunt partenerii unui brand care se identifica prin culoarea magenta… Ati ghicit, este vorba de Telekom.

Clientii castigati trebuie pastrati prin acordarea de atentie, grija, informare etc. Acesta este motivul pentru care Brandbe asigura servicii de customer care, servicii prin care clientul tau este mereu informat cu noutatile pe care firma ta le are si exista posibilitatea de renegociere a contractelor deja incheiate. Urmatorul pas nu poate fi decat un serviciu de loialitate, de fidelizare. Clientii loiali sunt o carte de vizita, o portita de intrare catre viitorii clienti. Recomandarile sunt vitale in orice tip de vanzare.

Lumea s-a obisnuit deja cu serviciile telesales, cu posibilitatea de a incheia anumite contracte direct prin telefon, fara deplasari la sedii, fara a astepta sa ii vina randul la ghiseu, fara un brat de hartii si acte. Totul se desfasoara simplu si clar, orice intrebare isi gaseste un raspuns.

Cum timpul a devenit o problema pentru toata lumea, serviciile de vanzari sau asistenta prin telefon vin sa acopere nevoile noastre de a ne satisfice anumite dorinte intr-un termen scurt si fara a fi nevoie sa ne deplasam. Firmele de callcenter sunt prezentul si viitorul din domeniul vanzarilor.