Mituri din lumea lui online

motive sa fii online

Vorbeam intr-un articol trecut despre trecerea afacerilor si in online sau exclusiv in acest mediu virtual. Si in acest spatiu ai nevoie de marketing, poate chiar mai mult decat in cel fizic.

Brandingul, intre mit si adevar

Multi folosesc termenul pentru ca suna bine si poti impresiona auditoriul la o discutie, dar putin cunosc faptul ca branding de companie inseamna mai mult decat o sigla sau un logo. Aspect Compex din Cluj, sub brendul Aspect Design iti poate povesti mai multe despre acest lucru.

Brandingul este o constructie, este un proces continuu de stabilire si sustinere a unei imagini. Vrei un exemplu concret? Bautura racoritoare cea mai cunoscuta in lume: nume firma,  logo, slogan ( a avut mai multe de-a lungul timpului ), grafica, culoara, forma sticlei, gustul unic, reclamele de Craciun.

Stii care este rezultatul brandingului? Loialitatea si fidelizarea cumparatorului.

Orice afacere poate avea clienti in mediul online

„Nu ma promovez online, clientii mei nu cumpara online. Poate nu cumpara online, dar te cauta aici si daca nu esti, cum ajung ei la tine?. Indiferent de tipul de afacere pe care o gestionezi, sunt clienti pe care ii poti identifica in mediul online.

Cel mai clar exemplu este un producator roman de tocatoare industriale. Daca cineva isi deschide o statie de sortare a deseurilor sau vrea sa faca bani din deseuri, va avea nevoie de tocatoare pentru prelucrarea acestora din nevoia de spatiu. Te va cauta pe internet? Daca nu esti tu, este altul. Cine pierde?

Daca esti cunoscut in domeniu tau, mai ai nevoie de publicitate?

Absolut! Ne intoarcem la bautura de mai sus. A incetat vreodata compania sa mai faca campanii de marketing si publicitate? Isi sustine brandul continuu, creaza relatii cu cu publicul tinta, il tine aproape.

Daca ai o companie de constructii de drumuri si poduri, cu ce te ajuta online-ul? Iti tii clientii la curent cu tot ceea ce faci, cu ceea ce construiesti, cu materialele folosite, cu achizitiile de echipamente, etc. Arati ca esti in continuare pasionat de ceea ce faci si orientat catre tot ce este nou in domeniul tau. Intotdeauna, altul lucreaza sa iti ia locul.

Vand la mine in oras, ma cunoaste toata lumea

Minunat! Faptul ca esti cunoscut de cei care au nevoie de produsele tale sau de serviciile pe care le oferi este laudabil. Mai este o paleta de oameni care a prins gustul comenzilor online, care au descoperit ce practic si comod este sa nu trebuiasca sa te deplasezi.

Sa presupunem ca ai mai multe depozite de pal si accesorii pentru mobilier. Cei mai multi producatori de mobila vin la tine sau te suna sa vada daca ai pe stoc pal de culoarea si grosimea de care ai nevoie.

Pretul nu este singurul factor il intereseaza pe cumparator. Calitatea produselor si serviciilor este imediat precedata de timp. Timpul economisit este pretios. Online, ai usa mereu deschisa. 😉

Fii vizibil, fii online! Ai doar de castigat.